
.png)
eventproduktion og rådgivning
Vores produktionsselskab skaber de fysiske rammer for vores egen festival og rådgiver andre om den del af eventbranchen, der foregår bag scenen, og før og efter et event.

ska' vi lave en festival?
Det var næsten sådan, vi selv begyndte i 2021 med udviklingen af Fluid Festival of Copenhagen. Vi havde masser af energi og opbakning, men – indrømmet - der var også meget, vi ikke vidste om at lave en festival. Siden er den vokset støt år for år og vi er blevet meget klogere på, hvad det kræver at tage imod +20.000 mennesker til 3 dages gratis livekoncerter, debatter, kunst, kultur, madboder og barer midt i det gamle København.
De erfaringer giver vi nu videre med kurser og sparring om alle aspekter af et kulturevent – fra fintuningen af den grundlæggende ide til produktion, tilladelser, økonomi, markedsføring, frivillige, booking, opbygning, nedpilning, teambuilding og alt det andet. Kontakt os, så finder vi en model, der får dig fra ide til handling.
Skal vi tage opgaven?
Alle store og små kulturarrangementer kræver en indsats fra mange flere end dem, publikum ser på scenen eller bag baren. Det grundlæggende Why skal matches af en målrettet markedsføring, der skal skaffes finansiering, opbygges et team og være overblik over økonomien før, under og efter afviklingen.
På det praktiske plan skal der være helt styr på indretning, sceneopbygning, lyd, lys, sikkerhed, renhold, publikumsflow, safe spaces og meget, meget mere, så eventet forløber, som det skal og gæsterne får en fantastisk oplevelse.
Hvis du har styr på det meste, men mangler nogen til resten, så kontakt os – vi kan hjælpe med at komme i mål.

Kvinder og non-binære
i produktionen?
Leder du et kultursted, en festival eller en musikscene? Og vil du gerne have flere kvinder eller non-binære med i produktionen, men ved ikke, hvor du finder kvalificerede kandidater?
Fluid Festival har opbygget et hold af professionelle kvinder, der kan varetage alle opgaver i en omfattende eventproduktion.
Kontakt os, så hjælper også gerne dig med at finde din næste nye medarbejder.